söndag 31 maj 2009

En bukett


Jag vill ge alla mammor en bukett blommor idag, denna härliga
soliga Morsdag. En bukett blandad i sommarens pastell.
Hoppas att ni får nåt riktigt BRA idag!
Själv har jag fått fiskespö, två dessutom!!
Bra va?
Det finns en person som jag måste säga nåt speciellt till denna
Morsdag.
Malin, kommunens alldeles egna "vita stjärna". Du är den som verkligen
ska få den här buketten. Din kommentar om din "bonuslina" har berört
mig så in i bängen!
Tänk om alla vore som DU! Stor kram till Dig idag!
Sen en person till som inte kan ta emot denna bukett idag, men jag har
sträckt upp mina armar så långt det bara går i det härliga blå.....
...Älskade mormor, dröm dig bort i pionens doft.
Linda

2 kommentarer:

  1. Men Linda, nu blev ju jag rörd, det var verkligen gulligt av dig, att ge mig en alldeles egen "bukett",!! Kan inte ens kommentera finner inga ord...!!! TACK!!!!!!!! Stor kram till dig också!!!!!

    SvaraRadera
  2. Hallå Malin.
    Jag tycker att det är Du som är gullig,tänk vilken lycka för en tonårstjej att veta detta!!
    Det är stort!
    Ha en bra dag i sköna solen!
    Kram kram

    SvaraRadera