lördag 30 maj 2009

Barnsligt förtjust




.....i postlådor. Det är lika bra att jag erkänner det med en gång. Jag menar i vårat hus finns det fem stycken av dem. Egentligen slutar det inte där heller. För planen är den att det skulle passa bra med iallafall två till!!?

Mmmm, jag tror faktist det!!





Vår brevbärare har frågat mig vad den lilla postlådan är till för egentligen!
Men hallå att lägga post i såklart!
Det kunde jag förstås inte säga, men jag sa iallafall att det är barnens!
Just den dagen var det ett kort till barnen.........








...men det åkte i den STORA!

Bättre lycka nästa gång.








Apropå barnsligt förtjust tänkte jag att ni skulle få vetskapen om att jag som liten hade en hobby. Det var bland det bästa jag visste!


Så här i efterhand ganska elakt, men då hur kul som helst...


ATT RETAS!!

Sen fanns det alltid en person som alltid råkade ut för mina trick,
killen med stort M.





Det finns några tillfällen som jag minns särskilt bra, men här kommer ett!





..han fick följa med mig till min pappa. På den tiden fanns det hästar med i bilden, vi var i stallet och lekte. Jag lurade in honom i en box å PANG
så stängde och låste jag!!
Jag gick iväg och efter typ två timmar kom jag tillbaka och släppte ut honom.
Tacka för det, han var jätte ledsen och började springa hem över skogen.
Vi fick ta bilen och åka efter, han hade typ två mil att ta sig hem.
Så vi var liksom tvungna!!

Ingen blev gladare än han, när han äntligen var hemma.
Efter det ville han aldrig följa med mig ut på landet igen.
Jag har många gånger undrat varför.

Men kära kusin, Förlåt mig!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar