tisdag 19 maj 2009

Äntligen.....






...idag kom leveransen från Bloomingville!
När chauffören ringde och sa att han var på
ingång lovade jag honom en STOR puss när
han skulle komma!






Men han blev utan!!
Det var inte en dag försent kan jag säga.
Så jag har väntat å väntat!!


Den här trälådan med 8lådor är
verkligen så FIN.





Så kul att få göra fint igen med massor av nya saker!






En sommardröm av rosa "godingar",
inte helt fel för den som gillar sötsaker.

(för mig då helt enkelt)






Trådkorgen är på plats igen. Nu i två
storlekar. Passar till det mesta.





Sött litet zinkfat för kortare ljus.








Ett jättefint fågelhus i zink, fin detalj att ha
i favoritträdet!











Liten trähylla med söta krokar, bara att hänga på
sånt som gör den ännu charmigare!






Så här i sommartider när saften och bullen
smakar som bäst i trädgården är "kakgömman"
nästan ett måste.

Kom in och se allt nytt!

8 kommentarer:

  1. Åh, vad mycket fint du fått in!! Måste nog göra en blixtvisit på torsdag mellan all läsning.... =)Ha det gott! Kram Lina

    SvaraRadera
  2. Hej Lina!
    Kul att du blir sugen på att titta in,kom ihåg att det är röd dag på torsdag,så jag har stängt då!
    Ha det bra!

    SvaraRadera
  3. Hej, Linda
    Det är så roligt att gå in och läsa din blogg. Det var jättemånga fina saker du fått i din butik. Återkommer och handlar snart.

    Britt-Inger

    SvaraRadera
  4. Åhh vad kul att du gillar den!Jag tycker själv att dt är riktigt kul!
    Du är så välkommen!
    Kram kram

    SvaraRadera
  5. Ja,och bordet passade perfekt mellan dörrarna uppe.Super duper,tyckte även maken.
    Det rosa i burkarna ser väldigt gott ut.
    kram moster

    SvaraRadera
  6. Va kul att ni tyckte om det båda två. Får komma förbi och ta en titt.
    Eller hur?Visst ser de smaskiga ut?
    Kram kram

    SvaraRadera
  7. Nämen OJ vad mycket nytt, nu bara MÅSTE jag komma förbi......KRAMEN Malin

    SvaraRadera
  8. Mmmm,bara att titta in!
    Kram kram

    SvaraRadera