måndag 6 april 2009

Tvättstugan först..........


.......A är inte lika förtjust över denna blogg som jag själv är!
Han förstår inte riktigt tror jag. Hur som helst tycker han att jag borde ta reda på tvätten i
tvättstugan först!?
Hallå, det här är sååååå mycket roligare än att stå och vika tvätt!
Vem vill stå i tvättstugan, när det finns en liten tid över för lite bloggande?
Inte många tror jag.
Jag var som sagt på auktion en sväng igår, men mitt bord som jag letar efter fanns inte. Det kommer väl fler tillfällen hoppas jag.
För er som känner för att ligga i soffan och bara ha en underbar tidning i handen, kan jag bara säga att Magasinet från Jeanne d´ Arc Living och Leilas country living är riktigt riktigt trevliga att bläddra i!
Vi hörs snart igen.....

2 kommentarer:

  1. Håller helt med! Kör hårt!
    Förresten, så avundsjuk på din degmaskin, vill ha!!!
    Kram Sofia

    SvaraRadera
  2. Eller hur.....!
    Ja,den klarar vi oss inte utan kan jag säga!
    Hoppas det blev bra med lådan.
    Kram Linda

    SvaraRadera