onsdag 8 april 2009

Mitt favorit hus


.......är detta från Walther & Co. När de kom till butiken i höstas, hann jag knappt plocka upp dem förrän de var slut. Varianterna och storlekarna på dem är oändliga, alla lika vackra på sitt sätt. Men det här stora är det ändå något speciellt med, det har en speciell plats hemma hos oss.
Jag längtar och väntar med spänning till nästa höst när butiken ska fyllas med dem igen. Jag vet att det är fler som också går och väntar på dem, men vi får först njuta av en underbar sommar........men den som väntar på något gott...........

6 kommentarer:

  1. Hej Linda! Ja, jag väntar tills jag kan köpa de fina husen...var lite seg i höstas så det blev inget då. Såg i går när vi var på Kaminstugan i H-mora att de hade stoppat i en ljusslinga i huset, det var faktiskt jättefint, blir mer som en lampa då, litet tips =) Kram Lina

    SvaraRadera
  2. Hallå där.
    Ja,en vän till mig har oxå sett det på ett hus som var utomhus.Riktigt smart!
    Vi hörs och ses,Linda

    SvaraRadera
  3. hej Linda!ja, det är jättekul att du har börjat blogga.Eftersom du är duktig att få till det mysigt med både gamla o nya saker.Ser fram emot nya bilder från ditt hem o tträdgård.
    kram Lena

    SvaraRadera
  4. Hej Linda!Kul att du har börjat att blogga.Ser fram emot nya bilder från hem o trädgård, eftersom jag vet att det ligger dig varmt om hjärtat.Själv blir jag inspererad av att hälsa på dig o gå hem o "pynta".
    KRAM Lena

    SvaraRadera
  5. Tack söta Moster.
    Du är go du,kram kram

    SvaraRadera
  6. Ja du Linda,jag sa att jag kunde blogga.Det kunde jag tydligen inte,har ju skickat samma blogg 2 gånger ser jag nu.
    Hunden fick namnet Tuff,får stå i hallen o vakta.
    Kram moster

    SvaraRadera