torsdag 9 april 2009

Magasin nr.3

Den 29 Maj, kommer Magasinet ut igen från
Jeanne d´ Arc Living. Det är ett alldeles bländande vackert Magasin.
Missa inte det!
Jag förstår inte riktigt hur jag ska kunna vänta........jag antar att jag inte har något val.
Än så länge får jag nöja mig med att se framsidan.
En vän sa till mig, den är så fin så jag nästan inte ens vill bläddra i den.
Jag håller faktist med. Sen är det som du säger, att rama in några bilder skulle inte vara helt fel det heller!
Jag kan säga att sommarens läsning kommer att bli helt underbar, ingen tvekan.
Om du vill vara säker på att få ett nummer i maj går det bra att boka ett redan NU!
Den kostar 79kr

4 kommentarer:

  1. Hej Linda.Som du sa så är det en helt underbar tidning.Väntar med nöje på nästa nummer.

    KRAM lena

    SvaraRadera
  2. Jag vill ha ett ex tack!
    Glad påsk!
    /Sofia

    SvaraRadera
  3. Hej
    Sitter i Sundsvall och kollar in din blogg. Va´ fin den är. Du kan skriva upp ett nummer av tidningen åt mig. Ska försöka mig på att prova något av recepten i nr 2. Förresten blev det fint i lådan jag köpte av dig i veckan.
    Britt-Inger

    SvaraRadera
  4. Hallå tjejer!
    Jag håller bara med, magasinet är underbart!
    Självklart skriver jag upp Er.
    Trevlig Helg till Er,Linda

    SvaraRadera