tisdag 7 april 2009

Kompisar i köket....


Jag och mina barn gillar verkligen att baka. Det blir samma prat varje gång.
Vem ska stå var,
vem ska ha i vad och vem ska starta marskinen?!
På något sätt lyckas de alltid reda ut det där tillsammans, vilket jag tycker är rätt skönt.
Det är tur att vi har ett par riktigt bra kompisar i köket. Den ena heter Leila, henne gillar vi. Framförallt gillar vi hennes otroligt smaskiga recept. Sen har vi en till, det är han som rör om allting. Han kan vi alltid lita på!
Vår yngsta dotter, hon har verkligen förstått det här med att baka.Hon har inte ens fyllt 3år. Men ändå har vi nu snart läst 7 sorters kakor till godnattsaga i snart 4 veckors tid.
Är inte det alldeles fantastiskt så säg?

2 kommentarer:

  1. Hej! Tack för trevligt besök i butiken idag, synd bara att du inte hade några stjärnor kvar =)Ville bara berätta att om du går in på min blogg kan du se hur hästtavlan blev! Jag blev så sugen på att sätta igång på direkten när jag kom hem och jag blev faktiskt väldigt nöjd över resultatet =)Lina

    SvaraRadera
  2. Hej,Lina.Tack själv!
    De blev riktigt fina.Jag som har lite röda inslag i mitt hus,hittar nåt bra ställe att ha den på ska du se.
    Må så gott,Linda

    SvaraRadera