lördag 11 april 2009

Fina bokstäver


..i zink har kommit till butiken. Trevliga lagom stora att skriva ord med eller kanske bara ha en bokstav som betyder något speciellt. Kom in och se!
Jag måste bara få säga nåt om vår 5-åring.
Hon liksom jag älskar blommor, inredning och allt som gör ett hem lite extra trevligt!
Men att sitta med korslagda ben och bläddra i en inredningstidning, kanske inte riktigt vad man skulle tro....!
Hur som helst, igår kom hon in och var alldeles överlycklig och sa:
Titta mamma vad jag har plockat till dig!
Åhh vad fina,men kanske kan du fråga nästa gång.
Jag vet att det låter hårt. Men jag hade liksom jagat kommunen runt för de vackra snödropparna! Däremot scillan som växer i överflöd på vår gräsmatta, de var det bara några stycken av.
De, vita är mycket finare mamma.
Mmmmmmmmm visst är dem. Så rätt hon har!!
Så här i påsktider tänkte jag åka till Blåkulla ikväll, är tillbaka på Måndag igen.
Ha det gott så länge.

1 kommentar:

  1. Vilka fina bokstäver!
    Har snart ett sidobord i hallen, svärfar har byggt det och målar det just nu vitt) som jag måste fylla ;) Jag vill ha LIV, vad kostar de?
    Tittar kanske förbi på torsdag om jag hinner.
    Kram Sofia

    SvaraRadera