fredag 3 april 2009

Doften är sagolik

Jag måste bara få säga,jag är fullkomligt förälskad i penseèr. Visst är det något speciellt med denna vackra blomma?
Ännu mer speciellt med vårens första.
Har ni någonsin satt ner näsan i den ? Om inte är det dags nu,doften är sagolik!
Idag har vädret varit alldeles strålande bra,perfekt för lite trädgårdsarbete. Äntligen gick det att få loss den frusna jorden från vinterns planteringar. Vårfint blev det nu med penseèr,pärlhyacinter och kransar av björk. Jag har nog inte berättat det,men jag har även en stor kärlek till kransar. Stora som små!

4 kommentarer:

  1. Hej! Vad roligt att du nu kommit igång med bloggandet =)Blir spännande att se vad du kommer hitta på för fint i din trädgård, behöver verkligen inspiration! Det är en sak att inreda och fixa inomhus, men ute....puuh. Ja, ja...måste besöka din butik där jag säkert kan hitta något för min trädgård =)Ha det gott! Lina

    SvaraRadera
  2. Jag håller med, penseer är helt underbara. Och vilken mysig blogg du redan fått till. Härliga bilder och trevligt att läsa. Lycka till med bloggandet. Kram Anna (Sofias syster)

    SvaraRadera
  3. Hej Lina.

    Vad kul att du tittade in. Jättekul att du gillar sidan. Hoppas att jag kan inspirera med något iallafall.

    Kram Linda,årstidens bästa

    SvaraRadera
  4. Tack Anna, det värmer att du kollar min blogg!

    Kram Linda

    SvaraRadera