måndag 27 april 2009

Auktions fynd


Nu är vi hemma igen efter en riktigt trevlig semester i Sälen. Vädret kunde inte vara bättre och lyckan av att se barnen göra succè i slalombacken var underbar. Men nu är det dags att köra igång igen där jag nyss startade, nämligen här! Igår var vi på auktion hela dagen, det fanns hur mycket som helst som jag "ropade" på. Men det var fler som gjorde precis samma sak, tyvärr!Men jag fick med mig tre super cooollllllaaaa stolar hem och en sockerlåda. Min första tanke var att jag såklart skulle måla stolarna vita, men nu efter lite tankeverksamhet ska jag nog hoppa över det. Egentligen tycker jag att den gröna kulören är gräslig, men å andra sidan ganska kul!Där står jag nu, men vi får se vad som händer. Om jag känner mig själv rätt är de vitmålade inom kort! Just nu ser jag fram emot att bara få slappa i dem med Magasinet!

4 kommentarer:

  1. Vilka fina stolar du fått tag på =) Jag skulle nog oxå målat dem vita....fast de kan ju vara charmigt med grönt =) Ha det gott! Lina

    SvaraRadera
  2. Hallå Lina!
    Visst är dem?
    Ja,jag håller nog med egentligen men jag tror nog att de får bli gröna!
    Kram Linda

    SvaraRadera
  3. Ja,jag tror på vitt eller svart.
    Kram,Arne

    SvaraRadera
  4. Ja,jag håller med.Det skulle bli supersnyggt!
    Vi får se om färgburken åker fram......
    Kram Linda

    SvaraRadera