tisdag 14 april 2009

Älskade saknade ängel...

Visst är de sagoligt vackra?
Den här rosa pelargonen väcker speciella minnen till liv igen för mig.
Det finns en person som jag alltid har beundrat och liksom jag haft en speciell känsla för blommor och trädgård. Jag minns när jag var liten och lyckan av att hälsa på henne på sitt arbete, att få känna doften av alla blommor gjorde mig förälskad redan som liten. Allt som hon berättade för mig om alla växter. Jag har nog henne att tacka för att jag gör det jag gör idag.
Så älskade mormor, var du än är, detta är till dig.
Jag älskar dig.

3 kommentarer:

  1. Hej Linda! Ja, ja älskar oxå pelargoner och speciellt mårbacka! Visst är det underbart att vissa blommor och ting väcker känslor och minnen till liv =)Kram Lina

    SvaraRadera
  2. Vad fint du har skrivit om mormor.Jag är stolt över Dig för den Du är o det Du gör. Kram mamma

    SvaraRadera
  3. Ja,min underbara mormor kan jag bara skriva fint om.
    Det var det finaste nån sagt tror jag........
    Stor puss å kram

    SvaraRadera